DLACZEGO REKLAMA W GOOGLE ADS?

  • Płacisz tylko za kliknięcie, jeżeli ktoś jest aktywnie zainteresowany Twoją ofertą (kliknie lub zadzwoni) – model pay-per-click (reklama PPC)
  • Działania są mierzalne i skalowalne, dzięki czemu masz pewność dobrej inwestycji, zamiast domysłów
  • Google nie zostawia rywalom szans. Posiada największe sieci wyszukiwania (Google Search, YouTube) na świecie. Ma ponad 97% udziału w wyszukiwarkach internetowych w Polsce

STRONY INTERNETOWE
DOSTOSOWANE DO TWOICH POTRZEB

Każdy klient ma inne potrzeby i oczekiwania, pozwól nam wybrać odpowiedni pakiet dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą WingsBridge. Proszę wypełnić formularz, aby zadać pytanie lub umówić się na spotkanie. Napiszemy albo oddzwonimy do Ciebie możliwie najszybciej.

    ZALETY REKLAM I
    KAMPANI GOOGLE ADS?

    Kampanie w Google Ads są kluczowe na każdym etapie Marketingu Internetowego

    • Możesz natychmiast dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Kampanie reklamowe Google Ads są idealne do promowania i testowania produktów, usług lub pomysłów
    • Dobrze dopasowana i zoptymalizowana kampania Google Ads to wzrost zysku. Jednocześnie uzyskujemy bezcenne informacje o słowach kluczowych, które możemy wykorzystać przeprowadzając pozycjonowanie stron w wynikach organicznych
    • Harmonogram reklam Google AdWords można dopasować do klientów, uwzględniając porę roku, dzień tygodnia, a nawet godzinę. Dzięki temu możemy docierać do nich dokładnie wtedy, kiedy poszukują Twoich produktów i usług
    • Dzięki reklamom w Google to klient znajduje Twoją firmę, a nie Ty szukasz klienta
    • Reklamy Google Ads umożliwiają odkrycie nowych, nieoczywistych grup klientów

    RODZAJE REKLAM W GOOGLE ADS

    Czym jest sieć wyszukiwania Google?

    Wśród naszych klientów najczęściej wybierany i rekomendowany rodzaj reklamy w Google, z którym każdy z nas na pewno się spotkał. Kampanie w wyszukiwarce Google pozwalają wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania Google powyżej wyników organicznych (bezpłatnych). Rozliczanie odbywa się za każde kliknięcie (PPC pay-per-click).

    Jest to przydatne, jeżeli weźmiemy pod uwagę, jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe i udział Google na poziomie około 98-99%.

    Podczas prowadzenia kampanii w wyszukiwarce Google można wybrać słowo kluczowe, które uruchamia wyszukiwanie i wyświetla odpowiednie reklamy. Na przykład, jeśli jesteś hydraulikiem, możesz zdecydować, że chcesz wyświetlać reklamy tylko wtedy, gdy ktoś wpisze słowo „hydraulik Warszawa” w Google. Stopień optymalizacji reklamy oraz strony docelowej wpłynie na skuteczność reklam i to jak wysoko reklama będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.

    Czym jest sieć reklamowa Google?

    Reklama display (Google Display Network) to system sieci reklamowej Google, dzięki której dotrzesz do klientów na różnych stronach znajdujących się w Internecie. Google Display Network stanowi zbiór witryn internetowych stron trzecich, które zgodziły się na wyświetlanie reklamy Google (reklamy tekstowe, reklamy graficzne). System Google Ads składa się z milionów stron internetowych, według informacji Google jest to liczba stron przekraczająca 2 miliony, docierając do ponad 90% użytkowników Internetu. To dobra wiadomość dla marketerów, oznacza to że można dotrzeć niemal do każdego użytkownika sieci.

    Reklamy można precyzyjne kierować na przykład poprzez:

    • Słowa kluczowe i tematy związane z ofertą firmy
    • Określone witryny lub strony
    • Określonych odbiorców na podstawie zainteresowań, danych demograficznych, lokalizacji lub aktywności w witrynie

    Reklama tego typu idealnie sprawdzi się aby pozyskiwać klientów na wczesnym etapie cyklu sprzedaży. Użytkownicy nie szukają aktywnie produktu dlatego celem tych reklam jest budowanie świadomości produktu i zachęcanie użytkownika do pierwszego kontaktu z firmą poprzez przejście na stronę internetową.

    Czym są kampanie produktowe w Google Shopping (Zakupy Google)?

    Usługa zakupy Google umożliwia klientom wyszukiwanie, przeglądanie i porównywanie produktów. Jesteśmy ekspertami i regularnie realizujemy skuteczne działania marketingowe dla sklepów online. Oprócz skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych często wdrażamy, idealnie uzupełniającą usługą dającą rezultaty z dnia na dzień czyli kampanie produktowe. Produkty te mogą być wyświetlane, na głównej stronie wyników wyszukiwania lub po przejściu na zakładkę zakupów. Ten rodzaj reklam jest stworzony głównie dla sklepów do prezentacji swoich produktów.

    Przykładowo, gdy klient wpisze w Google „buty nike”, może zobaczyć sponsorowane reklamy zakupowe na górze strony składające się z grafiki, tytułu, ceny, domeny i innych informacji uzupełniających.

    Konfiguracja i zarządzanie reklamami w Zakupach Google różni się od konfigurowania tradycyjnych reklam tekstowych. W Zakupach Google nie wybierasz wprost fraz na jakie chcesz, aby Twoje produkty się wyświetlały. Google określa, kiedy pojawią się Twoje reklamy na liście produktów, biorą pod uwagę konfigurację produktów, witrynę i stawki.

    Sukces w Zakupach Google sprowadza się w większości do trzech głównych obszarów:

    • Tworzenie i optymalizacja kanałów
    • Licytacja
    • Monitorowanie i optymalizacja

    Czym jest remarketing?

    Remarketing czyli tzw. reklama śledząca lub przypominająca ma czasami negatywne konotacji, ze względu na to że użytkownicy deklarują, że nie lubią reklam na stronach internetowych które przeglądają. Rzeczywiście można się zgodzić z tym stwierdzeniem jeżeli reklamy nie są dopasowane i spersonalizowane pod konkretną osobą, dlatego remarketing to naturalny sposób komunikowania się z użytkownikami Twojej witryny, którzy nie dokonali natychmiastowego zakupu. Jest to o tyle ważne, że współczynnik konwersji w sklepach internetowych to tylko kilka procent i gros użytkowników opuszcza stronę bez dokonania transakcji.

    Remarketing adresuje ten problem i umożliwia kierowanie reklam przed określoną grupą odbiorców, która wcześniej odwiedziła Twoją witrynę, podczas przeglądania innych miejsc w Internecie. Typowym zastosowaniem jest tzw. ratowanie porzuconych koszyków i przypominanie się użytkownikom o dokończeniu transakcji, jeżeli byli już na ostatnim etapie zakupowym i z jakiegokolwiek powodu zrezygnowali. Taki potencjalny klient może być bardziej skłonny do zakupu, ponieważ zna już przynajmniej w podstawowym stopniu naszą ofertę.

    Twoje reklamy remarketingowe mogą wyświetlać się w dowolnej witrynie, która akceptuje reklamy z sieci reklamowej Google. Remarketing Google to idealny sposób reklamy, szczególnie tam, gdzie proces sprzedaży jest dłuższy niż przeciętnie lub jeżeli chcemy zmaksymalizować konwersję i wartość naszej obecnej bazy klientów.

    Czym są kampanie Google Ads na serwisie Youtube?

    Biorąc pod uwagę, że YouTube jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek oraz serwisem internetowym, warto rozważyć wykorzystanie jego potencjału reklamowego. Google AdWords dla wideo umożliwia wyświetlanie reklam wideo w wynikach wyszukiwania w YouTube lub przed, w trakcie i po filmach w serwisie YouTube oraz sieci reklamowej Google.

    Możemy wyróżnić kilka najbardziej popularnych formatów reklam:

    • Reklamy wideo TrueView-in-stream, za które jak sama nazwa wskazuje, płacimy tylko za obejrzenia lub gdy klient wejdzie z nią w interakcję
    • Reklamy TrueView Discovery wyświetlają się na karcie wyświetlania filmu lub w wynikach wyszukiwania – płatność odbywa się za kliknięcie
    • Reklamy Bumper Ads – Reklamy YouTube w przerywniku – to krótkie 6 sekundowe zajawki video, które można pominąć – rozliczanie następuje za 1000 wyświetleń (CMP cost-per-mile)
    • Formaty displayowe wyświetlające się głównie obok filmu i nad listą sugerowanych pozycji
    • Nakładki reklamowe – Bannery graficzne widoczne w dolnym obszarze okna filmu

    Czym są kampanie Google Ads w Gmailu?

    Reklamy Gmail, są wyświetlane u góry skrzynki odbiorczej na poczcie Gmail. Mają kolorowe prostokątne pole wskazujące, że jest to reklama, a nie faktyczny adres e-mail.

    Większość reklam Gmaila po kliknięciu rozwija się w promocję pełnoekranową i wygląda jak rzeczywista wiadomość e-mail, co daje to reklamodawcom dużą swobodę dostosowywania.

    Jeżeli chodzi o kierowanie reklam, to temat jest trochę kontrowersyjny. Wcześniej Google skanowało wiadomości e-mail w poszukiwaniu słów kluczowych, ale okazało się, że nie jest to konieczne, abstrahując już od samej kwestii prywatności naszych maili. Obecnie Google kieruje reklamy do klientów na podstawie zagregowanych danych z YouTube, Chrome i ich innych usług.

    INFORMACJE

    JESTEŚ GOTOWY ZARABIAĆ WIĘCEJ?

    Doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych

    quality1

    Kampanie reklamowe Google Ads stworzymy od początku. Specjalista Google Ads dobierze właściwe frazy kluczowe i dopasuje je do Twoich celów oraz budżetu. Polecamy szczególnie kampanie eksportowe, których potencjał jest rzadko wykorzystywany, np. na rynek niemiecki.

    Wzrost ruchu i sprzedaży już od pierwszych dni kampanii

    experience1

    Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Jeszcze w tym samym dniu, w którym zostanie uruchomiona kampania, pozyskasz pierwszych potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie stały ruch wysokiej jakości!

    Styczność tylko ze specjalistami, nie sprzedawcami/stażystami

    worker1

    Masz pewność, że Twoja kampania Google Ads jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom od specjalistów Google Ads oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach.

    NASZE USŁUGI

    ZOBACZ NASZE PRZYKŁADOWE
    STRONY INTERNETOWE

    REKLAMY GOOGLE ADS
    DLACZEGO Z WINGSBRIDGE?

    • Jesteśmy skuteczni i nastawieni na zwrot z inwestycji, a nie tylko na wydawanie budżetu
    • Posiadamy kwalifikacje i oficjalne certyfikaty Google. Dzięki uczestnictwu programie akceleracyjnym Google mamy o wiele większe możliwości niż przeciętna agencja
    • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
    • Jesteśmy innowacyjni, stale się dokształcamy, dzięki czemu masz pewność, że dobrze wykorzystamy każdą złotówkę z Twoich kampanii
    • Nasza praca to nasza pasja
    • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

    SPRAWDZONY SPOSÓB NA ZYSKOWNE
    PROWADZENIE KAMPANII GOOGLE ADS

    • Analiza Twoich potrzeb i konkurencji

    • Stworzenie i konfiguracja Twojego konta

    • Mierzenie konwersji i Remarketing

    • Start i rozpoczęcie cyklicznej optymalizacji